onsdag den 25. marts 2009

Lille spejl på væggen der...

For lidt siden dumpede der endelig en længe ventet invitation ind i min indbakke. Danish Beauty Awards på Hotel Hilton torsdag den 16. april. Et arrangment, som jeg har haft fornøjelsen af at deltage i de sidste to år, og det er virkelig imponerende hvor flot og godt det er lykkedes for arrangørerne.

Sidste år væltede det ind med kändisser og skønhedseksperter fra ind- og udland. Vores alle sammens cremekonge Ole Henriksen var der naturligvis også, og Ole løb ikke uventet med en af de eftertragtede priser. Han leverede i øvrigt også aftenens mest fantastiske takketale - det var ren Hollywood og ikke et øje var tørt.

Så jeg glæder mig! Og er allerede begyndt at tænke på hvad "dress to impress" skal oversættes til i mit tilfælde. Skal det være den nye lange kjole med dyreprint? Eller skal det være lidt mere businessagtigt? Toppen af poppen af de smukkeste mennesker må være tilstede på Hilton den aften, så det kræver virkelig sin kvinde, hvis man skal være med i det selskab.

Forinden vil jeg naturligvis toptrimmes - alle uønskede hår bliver fjernet effektivt med Veet voks. Fødderne bliver smurt bløde og lækre med ACO´s nominerede fodcreme, og Cliniderm sørger for den gennemfugtede og velplejede hud. Så er der lige det med håret? Og den rigtige make up? Smykker og andre vigtige accesories? Og er der ikke et eller andet med, at en kvindes personlighed udtrykkes gennem valg af sko og taske? Ved nærmere eftertanke tror jeg bare, at jeg vil satse på den indre skønhed, og så vil jeg nyde at betragte alle de andre...... smukke deltagere.

Vil du være med til at stemme på hvilke produkter der skal vinde forbrugerprisen, så tjek ind på http://www.danishbeautyaward.dk/

Af Britta Lindstrøm, Kommunikationsrådgiver, bl@ccpublicrelations.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar