fredag den 29. januar 2010

Praktikantens sidste blog

Så er dagen kommet, hvor jeg ikke længere kan kalde mig selv praktikant hos CC Public Relations A/S. Der er nu er gået fem fantastiske måneder, og det er en tid, som jeg vil huske tilbage på som en god lang læringsproces med masser af udfordringer og nye gode bekendtskaber. Det ville heller ikke være helt forkert at sige, at jeg er gået fra at være en boglig handelshøjskolestuderende fyldt op til randen med teori til en noget mere praktisk orienteret specialestuderende, som i fremtiden vil være klar til at gå i kødet på det virkelige liv.

Gennem min periode som praktikant hos CC Public Relations er jeg blevet kastet ud i mange forskellige store og små projekter - lige fra at stå for presseudsendelser og presseklipshåndtering til tilrettelæggelse af kampagner. Der har været mange gode udfordringer, og jeg kan heller ikke sige mig fri for at have lært en masse om hårfjerning, køkkener og lokale idrætsklubber.

Jeg vil gerne sige tak til alle hos CC Public Relations for at have taget så godt imod mig og lært mig en masse om PR i det virkelig liv og det at arbejde på et til tider hektisk PR bureau.

Til sidst vil jeg også gerne ønske den nye praktikant fra Handelshøjskolen i Århus, Malene Staael, rigtigt meget held og lykke og god fornøjelse med de mange spændende opgaver, som venter forude!

Af Lykke Juulsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar