onsdag den 1. juli 2009

Simple summerliving...

Ferietips? Den stafet snupper jeg! Hvem elsker ikke at dele ud af gode råd og ideer, for når alt kommer til alt, så får vi altid en superferie - ikke sandt? Det dur jo ikke at vennerne og familien ikke er misundelige. Selvom det regner på sommerferien eller tør på skiferien, så kommer vi alligevel hjem med det allerstørste feriesmil - og fortæller alt og alle som gider høre på os, hvor fantastisk en ferie det har været.

I år skal jeg for først gang på 14 dages sommerferie med ny mand + to bonusbørn + egne børn = en stor sammenbragt familie på i alt 6 personer. Stik imod alle anbefalinger, rejser vi op på en øde bjergtop i Pyrenæerne, hvor vi skal bo i et lille hus uden fjernsyn, playstation, video, computer eller andre tekniske vidundermidler som kan frelse vores børn fra kedsomheden. Der er ingen pool, badeland, bar, butikker, plastik hoppeborge eller lamsebamseklub som henter børnene kl. 9 og afleverer dem ingen kl. 18 (trætte og udmattet så de heldigvis skal tidligt i seng). Der sker sådan set ikke en s.... - med mindre vi selv slår en!

Men hold da op hvor jeg glæder mig! Jeg føler mig sund bare ved at fylde lungerne med den friske bjergluft. Jeg elsker at tage på markedet i Esperaza, handle med alle de lokale bønder, og fylde kurven med lækre friske råvarer til aftensmaden. Jeg nyder aftnerne i haven, hvor vi læser, spiller, snakker, griner, griller og diskuterer hvad der skal på programmet de næste dage. Jeg nyder at være sammen med min familie - og have masser af både kvantitet- og kvalitetstid. Simple living i sommerferien - det må være mit bedste ferietips. Og jeg er sikker på at det bliver en fantastisk ferie!

Af Britta Lindstrøm

Kontakt: bl@ccpublicrelations.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar